Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 4, 2014

Hello! I welcome myself

Excited nak mulakan kerja kat ofis baru. Seksa juga nak kene bangun awal tapi alhamdulillah la ok, x lewat sangat. Not bad for the first day.

Ofis baru ni kecik sangat, department aku ada 5 orang je termasuk aku dan bos. Aku sorang je Malay. Bos ok, kaki sembang..lepas borak ngan dia on the 1st day tu, aku nampak mission and vision kitorang sama, hopefully she will be a better and understandable bos. Tapi disebabkan dorang tak fasih bahasa melayu, kene la aku jadi minah mat saleh. Adoii..susah siot, maklumlah aku ni pure Melayu plus Jawa.


My table. Fuiyoo..dah 5 tahun tak guna PC, terkial-kial aku menaip pakai keyboard tu.


Bilik bos dan mini pantry, makanan wakaf tu yang aku teruja sangat tu!


Memo board

Dah, tu jele keadaan bilik opis aku. Beza benar dengan environment opis lama. Hmm..takpe Farah, change is good.

Ok nak tido, esok nak sambung keje.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment