Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 4, 2015

Party kat opis baru

Last post tu aku ada cakap yang aku tukar kerja lagi kan. So ni nak share apa ofis aku buat aritu.

Jabatan aku buat Pot Luck. Asalnya nak buat peringkat bilik aku je tapi ntah camne leh ade misscommunication, jadi peringkat jabatan lak. So semua kene menyumbang. Biasalah company Melayu, bab makan-makan ni jarang nak bersederhana, memang meriah. Bak orang tua-tua kata, tak ajak satu kampung tak sah!












Aku bawak sate yang dibeli pada malam sebelumnya, dan dipanaskan pada pagi kejadian sebelum gi keje.

Aku tak kisah nak masak (konpiden masak sedap kononnya) tapi masalah utama aku ialah untuk bangun pagi dan masak. Kalau aku ada maid lain la cerita, ni aku la yang nak masak, nak prepare barang anak, nak hantar anak gi rumah pengasuh...idok ler teman rela bersusah payah di pagi hari camtu. Baik aku beli ready made and panaskan, settle. Lagipun aku dah tanya kawan-kawan, dorang tak kisah makan mende yang dipanaskan, so aku on jela kan.

Eventnya start pukul 10.30 pagi dan berlangsung sampai makanan habis. Seronok juga aktiviti camni dapat eratkan silaturrahim tapi tak boleh buat selalu, bahaya. Kang ada yang naik 3kilo tiap bulan. Naya.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment