Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 3, 2009

The answer remain unspoken

Kamu? Kamu sayang saya?

?? Kenapa kamu tanye?

Saje.....

??????
********************************************
Kamu rase mane lebih penting, cinta atau sayang?

Cinta kot...

Kenapa smalam kamu tak tanya kalau saya cintakan kamu? kamu tak mahu perasaan saya terhadap kamu begitu kuat ye?

Eleh, soalan pertama pn x terjawab..saya main jawab je soalan kamu tadi, saya sendiri tak tahu beza cinta dan sayang

Saya pn....saya dh lupa bagaimana rasa cinta...perhaps I don't even know....
*********************************************
Oh my Oh my
Love is in the air
But it's the air that I just couldn't breath in

Oh my Oh my
What has happened to my feeling?
Has it been taken away and keep vanishing?
Or it's just me too blind to see anything?

By: Anonymous
********************************************
The answer remain unspoken............

No comments:

Post a Comment