Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 8, 2014

Gold Coast Morib, Sepang

Ni cite dah lama gile tapi baru sekarang nak update. Aku dapat MC 3 ari sebab sakit mata. Dok belek-belek laptop kat umah ni ternampak plak gambo kat Gold Coast ni, makanya aku decide to up story satu.

Kali ni bukan Matta Fair tapi Groupon saje. Lepas bersalin rasa macam nak bercuti kejap sebelum naik keje. Ala-ala a mini retreat and celebration for me sebab berjaya bersalin dan berpantang. Macam biasa, toksah berebut dengan orang di hujung minggu, kite gi time weekdays, En Suami kene amik cuti.

Harga voucher RM179 dapat bilik luas, dinner and breakfast, and 2 tiket masuk ke waterpark. Jom cekidaut.



Ada jakuzi. Ni yang buat aku paling eksaied pasal hotel ni sebab aku jakun tak pernah pakai menatang ni. Apa lagi, pakat masuk anak beranak dalam ni. 
#Tingkap tu saje nak bagi orang skodeng ko tengah mandi.


Ade shower gak.


Lupe nak mintak katil king, dapat single so kite combine kan la ye. Buat cam umah sendiri la.


Waterpark view from the room's balcony. Sebelah sana tu laut.

 Budak eksaited nak gi mandi

Jalan-jalan tengok laut tapi pantai kat sini tak secantik pantai timur la kan, pantai jauhhhhh ke tengah nun. Tak jadi nak bawak Amani main air laut, kita terus ke waterpark la.

Tengok muka cuak Amani. Hahahhaha.

Again muka cuak. Hahahahaha...

I don't care, I just want to sleep.

Muka bengang kene paksa main air. Hahahaha.

Mama ngan Danial pun nak main air jugak.

The 4 of us. 
(Silap setting camera, gambar blur a plok. Kecewa.)

Overall aku rasa ok la hotel ni, especially untuk harga aku beli kat Groupon tu. Breakfast and dinner dia not bad, banyak variety. Ade yang sedap, ada yang tak sedap tu normal la, yang penting variety. Hotel pun bersih. Entrance tiket untuk waterpark is for two days, ari check-in and the next day. Mandi le sampai kecut. Kalau rajin pergi la melawat pantai Morib, lebih kurang 5 minit dari hotel ni. Takde apa sangat lah cuma rojak mee kat Dataran Morib tu sedap. Huhuhu..teringin la plak.

Oh for those yang tak tahu Groupon tu ape, its a sale website. Ada macam-macam sale kat sini. Untuk orang yang tak berapa banyak guni duitnya cam aku ni, website camni memang sangat membantu ekonomi aku. Kenapa nak bayar lebih sedangkan boleh beli dengan harga diskaun kan. 

Kat bawah ni aku senaraikan beberapa adik-beradik website yang rajin bagi diskaun;
  • GROPUON - http://www.groupon.my/
  • MyDEAL - http://www.mydeal.com.my/deals/kuala-lumpur
  • Milkadeal - http://www.milkadeal.com/
  • LivingSocial - https://www.livingsocial.com/my
Enjoy shopping!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment