Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 8, 2009

Dengar je bleh, len fail!

Saya dengan ini mengaku bhawa saya adalah pendengar yg baik tp saya bukanlah pemberi nasihat yg bagus...nk explain pon susah so bca r dialog ni

****************************************************

"Abg mmg x puas hati bile ade org yg senang2 je minta putus"

"Yela, dia cantik bang..senang je nk cari pengganti...mcm kite ni mane ade org nk, so kite setia pada yg satu"

"Tak jugak..Abang ni ade je org nk tp abg pilih utk setia"

"Errkk..ha, betul la tu"

*****************************************************

"Abg xleh nak cakap ape dah..."

"Btol gk tu...bkn salah mamat tu, dah awek abg yg dh syok kt dia"

"Ape lak, mmg salah mamat tu...dh tau tu awek ak, lg nk kcau"

"Erkk...ha, betul la tu"

********************************************

"I jeles ngan u..u ade semuanya.."

"Ape lak, i pon jeles ngan u...u ade bla bla bla"

"X, u x fhm..."

"X u, u kene tgk at d bright side"

"Pape jela u"

"Erkk..."

********************************************
Kan? kan? saya dah cakap yg saya x pandai bg nasihat..............tp kl nk teman utk dengar mslah anda, dun worry...i'm alwayz there for you....

No comments:

Post a Comment