Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 28, 2013

Selamat Hari Jadi untuk aku!

25hb aritu besday aku. Alhamdulillah dapat hidup setahun lagi.

Bestnye besday kali ni, En. Suami ada dekat rumah, dapat la celebrate 1 family. Mak ayah aku pun kebetulan datang sini, lagiiii la meriah.



En.Suami belanja makan Sushi King upon request. Makan sampai muntah. Nyum nyum!!


Bawak emak try sushi, ayat pertama beliau "Kenyang ke makan ni?". Aku jawab "Kenyang aje kalau makan 10 pinggan". Mak cakap tak sedap. Hehe...

Potong kek kat umah je. (maafkan budak seksi disebelah).


Kek yang sodap dari Bakers Cottage. Tak jakun pun kat Secret Recipe...Wish atas kek En.Suami yang buat, macam skema je ayat kan? Hehe..

Hidup aku ni takdelah sempurna mana, basic je kot. But I got thousands of reasons to be grateful. Kalau ade yang sounds tak grateful tu normal la, manusia.... Tak payah la poyo-poyo nak cakap "Thank you Allah" dalam blog kan, baik cakap dalam sujud solat. Kepada yang wish selamat hari jadi kat aku, terima kasih yang tak terhingga diucapkan, semoga Allah memakbulkan segala doa baik kalian. Kepada yang wish lambat, aku maafkan korang. Kalau takde Facebook nak bagi reminder memang orang tak ingat, aku faham sangat dah.... Kepada yang tak wish, takpe takpe...ade ubi ada batas. Huh!
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment