Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 25, 2014

Aku lagi cantik dari Kak Ton

Aku baru install 1 app ni kat henpon. Dia boleh buat muke kite jadi lawa....namanya Perfect 365


Muke sebelum yang sangat sedeyy


Setelah diedit. Comel tak Kak Ton???

Ni aku baru tambah mekap je, belum lagi edit muka jadi kurus, idung jadi mancung dan pipi jadi tinggi. Oh, barangkali boleh juge jadikan bibir seseksi Angelina Jolie, awww...!!!

Alahai bestnya teknologi zaman sekarang ni. Kalau la teknologi ni wujud zaman aku muda-muda dulu, mesti bersusun pakwe aku. Ni sedey sangat takde sape yang nak sebab muka penuh jerawat. Baru tengok gambar orang dah fobia, camne nak berkenalan. Nasib baik masa jumpa En.Suami muka aku dah okay sikit, kalau tak dengan dia pun lari pecut 3km lepas jumpa face to face.

Atau teknologi ni wujud time aku kahwin dulu, takyah aku susah-susah tempah photographer and makeup artist mahal-mahal. Biar aku edit sendiri je gambo jadi lawa, jimat belanja kahwin, boleh buat hanimun gi Rome. Ewah ewah banyak sangat ke duit kau.

Tapi tula, dengan adanya teknologi ni kene la hati-hati. Model-model kecantikan pasni edit muka depa ngan kamera ni je pastu jual produk kata produk tu bagus sangat. Tak pun mana-mana yang baru nak berkenalan tu, baik mintak jumpa sebab takut-takut gambar dia bagi rupa Emma Maembong, jumpa real life rupa Sathya, scaryyyy...


Kalau rupa I camni, agak-agak ada orang nak tak? Hahaha.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment