Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 29, 2009

Jerat persaudaraan

X reti nak describe macam mana marah and bengangnye aku skang ni. Tahap gunung berapi nak meletup la.

Tapi masalahnye, aku ni tengah marah kat kakak aku. Takyah la nak cite kenapakah, bagaimanakah atau apakah, itu blakang kira. Aku just nak cite yg aku marah sgt, tp aku xleh nk buat ape-ape, sbb dia kakak dan aku adik.

"Ha, tula...dulu dah ade akak cerewet sgt...elok je-"

"Yg dh lepas tu lepas la, xyah ungkit lg"

Errkkk...terdiam terus aku.

Huhuhu....seksanya bila kite marah tapi x boleh nk luahkan. Jerat persaudaraan betol la. Baru je nak kasi sound sket, dia sudah marah da. Sebagai adik, what else can I say??? Urgh, bengang!

Breath in...breath out....breath in...breath out....astaghfirullah alazim....astaghfirullah alazim......

Tido!

No comments:

Post a Comment