Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 5, 2009

You wont know..

1. Saya tak suka orang panas baran.
2. Saya tak suka orang yang mengamuk tak tentu pasal, apatah lagi kalau salah tu bukan salah saya.
3. Saya tak suka suara tinggi dan kasar.

Kakak aku pernah tanya "Adik nak yang mana-orang yang panas baran tapi faham hati adik, atau orang yang tak pernah marah adik tapi dia tak tau ape yang adik nak?" Aku jawab aku pilih orang yang tak panas baran. Mungkin sebab aku anak bongsu kot, jarang kena marah so aku tak suka dimarahi. Bukan tak boleh ditegur, tapi kalau nak menegur tu, guna cara yg lebih berhemah.

Baca blog sesorang arini. Dek kerana sifat panas barannya, dia dah buat kesilapan bodoh. Mistakenly think that the boy of his love is her boyfriend but instead, he is just a brother. He might loose the girl. Gile ko sebut perkataan Fuck tu kat depan bakal abang ipar.

Tak faham, cool sket tak boleh ke?

Tapi sebab cool dia tu la aku tak pernah faham dia. Dia selalu cakap "Tak payah plan. Just go with the flow" Ah, kusut kepala aku! And sebab cool dia tu, dia buat sesuatu yang tak boleh nk undur balik.

"I dont know what to do and what to think of" he said.

Geramnye! What does he think I would reply? I am clueless myself. Just go with the flow u said? Ha, skang, berenang la ko sorang2!

***********************************************
A message from him,
"Try and think about it. If your heart is closed plz dont locked it. Put your key back in the pocket. Think this through"
And my reply,
"The reason why I can't open my heart is because dia dah berkarat, the key won't work"
You wont know if I'm crying inside, will you?

1 comment: