Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2015

Abes la..

Abes la abes la....camne ni???

Aku dah jadi die-had fan K-POP. Tidakkkkkk!!!!!!

Malu nak ngaku sebenarnya...sebab dulu aku pernah la ngutuk orang yang suke K-Pop ni cam takde taste. Yela, artis lelakinya semua jambu belaka. Zaman aku dulu, suka band yang memang kelakian sangat cam Back Street Boys, Five, N'Sync.

Tapi skang ni perasaan aku sama macam aku suke N'Sync dulu. Kemaruk! Kalau zaman remaja dulu bilik aku penuh ngan poster N'Sync (zaman jahiliah, ampunkan ajela), ni datang balik feeling nak penuhkan bilik ngan poster K-Pop plak. 

Kau gile? Anak dah dua!! Huhuhuhu (nanges bawah katil).

Aku skang kemaruk Big Bang...in particular Taeyang ngan GDragon. Ini buktinya:


My fon wallpaper - GD & Taeyang
 
Laptop wallpaper (walopun ni sebenarnya laptop En. Suami tapi ada aku kisah??)

Taeyang sebab aku suke sangat lagu Eyes, Nose, Lips dia tu. Siap gigih hafal lirik ko...walopun tergeliat lidah. Payah beno la bahasa Korea ni!

Eyes, Nose, Lips - Taeyang
Note: Mohon jangan buat spekulasi kata aku gatal sebab tengok body dia. Iman aku tidak secetek itu. Ewah.

GD lak aku suke sebab dia COMELLLL! And dia sangat pandai. Dialah ketua kumpulan GD dan penulis lirik kebanyakan lagu Big Bang.

Aku siap tengok segala program interview dorang. Memang sedih la kalau dengar cerita dorang, camne dorg nak bertapak dalam industri. Persaingan dorang sangat sengit, akademi seni bersepah kat Korea tu. For them to make a big name, memang awesome la. Dorang juga sangat popular kat Jepun. 

Adoiii...camne ni? Camne ni? Malu weh nak ngaku suke K-Pop. 
posted from Bloggeroid



No comments:

Post a Comment