Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Amani

Daisypath Happy Birthday tickers

Aqil Danial

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 11, 2017

Lelaki mulut manis

Hari tu suami ada cerita perihal kawan dia yang kahwin banyak. Nak kahwin yang #3, sekali yang #3 tu telefon #1 minta izin, kantoi. Terkejut berukla #1 rupanya dah ada yang #2 dan nak pasang yang ketiga! Berperang la laki bini, akhirnya laki mengalah, ceraikan bini #2 dan tinggalkan yang #3.Senang je kan laki tu buat keputusan. Yang #2 ngan #3 tu anak kucing ke apa? 

Asben penah cerita "Abang L tak join pun kitorang lepak. Dia tengah sibuk bercinta dengan budak muda kat Seremban. Asik ke Seremban je. Sanggup teman budak permepuan tu sampai 3 pagi mendobi."

Last week suami cerita lagi 

Suami: Abang L confirm nak ke Kelantan, nak pinang budak tu.

Me: Dia pergi sorang-sorang ke? Tak bawak famili ke? Boleh eh pinang anak dara orang camtu?

Suami: Entah. Budak tu tahu tau yang Abang L ni ada bini, tapi nak juga.

Me: Yela, kalau dah asik ke Seremban teman budak tu, even sampai pukul 3 pagi, siapa yang tak cair? Kalau saya pun saya cair. Tapi lepas dah kahwin nanti, jangan harap la dapat layanan camtu. Kalau lelaki tu consistent layan bini dia ngan baik, takde la dia sibuk cari yang lain. 

Suami: Oo...cair eh camtu...

Me: Awak jangan bang, kang saya sumpah awak accident bawak motor.

Wahai perempuan-perempuan di luar sana, hati-hatilah dengan lelaki yang sweet tahap potong kaki camni. Especially yang memang dah berkahwin, kau takyah nak acah dia boleh berbahagi kasih. Kalau dia memang lelaki yang baik, dia takkan buat bini pertama dia camtu. 

Bagi aku lelaki yang camni gila seks. Tu je aku boleh fikir. 


No comments:

Post a Comment